Garantievoorwaarden

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Dit kan komen dat een product niet naar behoren functioneert of omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden. Ons team staat daarom graag voor u klaar om hiervoor een oplossing te bieden. Let op: Lees hieronder goed door wat de garantievoorwaarden en de zijn die wij hanteren voor ons retourbeleid.

Garantietermijn
Original, OEM en Service Pack schermen 12 maanden na ontvangst
Overige schermen 6 maanden na ontvangst
iPad schermen 6 maanden na ontvangst
Onderdelen en accessoires 6 maanden na ontvangst
Batterijen 6 maanden na ontvangst

Het retourneren van een product

Bij het retourneren van een product, dient u ons retourformulier altijd volledig ingevuld te hebben. Het retourformulier treft u op onze homepagina onder het kopje klantenservice onderaan de pagina. Het retourformulier dient uitgeprint en meegestuurd te worden samen met het product. Indien het product ongebruikt is, kan het alleen in het origineel geleverde en onbeschreven/onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

Garantievoorwaarden montagefout

Bij het repareren van een telefoon komt concentratie en zorgvuldigheid hierbij kijken. Dit komt door de velen kleine onderdelen wat overgeplaatst of bevestigd zullen worden. Montagefouten kan door verschillende redenen ontstaan. Denk hierbij aan onzorgvuldigheid, haastig of het product niet op de juiste manier gebruikt. Deze fouten kan ervoor zorgen dat een onderdeel beschadigd raakt waardoor het product dus niet onder de garantie zal komen te vallen. Hieronder geven wij u een korte toelichting over wanneer een product niet bij ons onder de garantie valt.

Voordat een onderdeel gemonteerd wordt is het belangrijk om het onderdeel te controleren op transport of andere schade. Na montage vervalt de garantie op beschadigde connectoren of de connector kabel. Hiermee wordt een vervelende situatie voor beide partijen voorkomen.

Beschadigde of gescheurde connector kabel

Het aansluiten van de connector(en) aan het scherm, dient op een zorgvuldige manier uitgevoerd te worden. Indien de connector verbogen is, de pinnetjes krom staan of de connector kabel is gescheurd, betekent dat er sprake is van een montagefout en zal het scherm dus niet binnen de garantie vallen.

Andere redenen die veroorzaakt kunnen worden tijdens het repareren van een scherm zijn bijvoorbeeld het uitschieten met pincet of een ander gereedschap. Hierbij zal de garantie ook komen te vervallen.

LCD/OLED Schade

Indien er zichtbare zwarte vlekken of strepen in het scherm zichtbaar zijn, dan is het scherm niet meer te repareren. Bij de OLED schermen is er geen garantie op groene strepen in beeld, dit kan alleen onstaan door val of drukschade.

Waterschade

Wanneer het scherm in aanraking komt met water, dan ontstaat er in de meeste gevallen een vochtvlek in het scherm. Waterschade kan door verschillende redenen ontstaan. Denk hierbij aan drinken op uw telefoon laten vallen, toestel in het water laten vallen, uw toestel in de badkamer laten tijdens het douchen enz.

Glas schade

Het glas kDit kan komen door het te laten vallen, verkeerde montage of door de druk in uw broekzak. Deze schade kan dan niet meer hersteld worden.

Al onze producten zijn voorzien van een DS-stempel. Indien deze stempel ontbreekt, kunnen wij geen garantie bieden.

TERUG NAAR HOME

NIEUW BINNEN

ALTIJD VERZEKERD VAN

Hoogste kwaliteit producten
Dagelijks nieuw assortiment
Support afdeling
Handmatige kwaliteitscontrole
Winkelmand Product verwijderd. Herstel
  • No products in the cart.